torsdag

idag är det torsdag,
veckorna går verkligen skit fort nu! snart är de sommarlov och de
tackar jag verkligen för! fan vad kul sommaren kommer bli alltså,
så fort jag tänker på de, så ler jag fan.. ja sommaren 2008 kommer bli succé! <3.
vännerna, festerna, grillningarna, sena nätter, sommarjobbet, jag längtar!

sitter nu i skolan, har svenska.. slutar om en timme ungefär, sen ska jag vänta på
hanna som slutar vid 20 över 2 tror jag de va, eller 20 över 3?
älsklingsvännen, saknar henne så oerhört mycket nu! fast de bara vara några dagar
sen vi sågs, så känns de som 100514 år sen! :o hon är min bästa vän, de är nog därför <333,
du är bäst babe, kom ihåg de!

jobbar nu i skolan med svenskan somsagt, vi håller på med 60'talet.
ska göra ett collage om de hela.. ska försöka hitta bilder nu och texter
TJADÅ!

image132 DU ÄR DEN ENDA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0