torsdag och klockan är 10.20

ja, nu är det redan torsdag och imorgon är vi lediga!
oerhört skönt, fast ändå.. vi har bara en lektion så det gör
inte så mycket om vi skulle till skolan eller inte.
skulle vart lediga idag istället!
jag och soffffiemypearl kom nyss in i skolan efter
att ha varit ute och fotat, hahah! så snygga är vi.
vi hoppades och stutsade runt där i stadtsparken! :)
kort kommer nog på bloggen snart..
efter skolan blir det hem, för jag mår inte så där jätte bra.
mamma och pappa åker bort idag och kommer hem på lördag.
så de blir att festa och mysa med kompisarna <33
men nu ska jag dra, har teater snart.. orkar inte det igentligen.

pusstja
/ es.


jag och louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0