söndag och klockan är 16.48

hatar söndagar, dagen är så tråkig!
de betyder att de är i måndag i morgon..
jag orkar verkligen inte skolan,
har nationella i engelska kvar,
och idrottsprovet, och förhör i engelskan
och inlämning i svenskan.. det är fan mycket nu! ;|

har pluggat på för idrottsprovet nu också,
kommer säkert få ig på det så jag får ig i hela kursen
toppen toppen det!

daniel kommer väll snart också, vi ska bara chilla
och ta det lungt. så kommer även hanna förbi också.
hon skulle komma förbi en stund sa hon, hehe :)
a, men igår så drog jag även till daniel och kolla
på film med isabella, ludde daniel och så kom micke
efter ett tag också. ludde fick skjutsa mig hela vägen
till skoghall och tillbaka, okej jag sa faktiskt att
jag kunde skjutsa också, men han var en gentleman ;d.
det var ialf trevligt.


pusstja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0