sommaren är här..

shit vad varmt de är ute nu, de är så jävla härligt!

vill bara säga att vi hade skit kul på kolsnäs i lördags,
iallafall jag, och jag tror nog dom andra hade de också! :D
de blir igen iallafall kan jag lova! jag och ida har snackat  om allt,
så vi har  planerat  kan jag lova :d, de har jag, lisa och johanna också.. haha.
hade ingen lektion idag, eller nja.. första lektionen var inställd..
och vi har bara 2 lektioner i dag, så vi hade engelska på den första timmen
istället, så vi slutade innan 10 typ nästan :p.. för engelskan är självständig.
blev även klar med engelskan idag.. de är rätt gött :d.

de är snart sommarlov, tänk om 3 veckor har vi sommarlov,
mindre än 3 veckor tillochmed.
sommaren kommer bli mycket fest och vänner och grillning och långa nätter ute..
fan va härligt! <33333
fest blir i helgen också, också grillning.. mysmys! :)


coolingenelin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0