onsdag och klockan är 17.46

sitter hos daniel medans han städar för fullt! haha :d. ska fika efter det tror jag, jag är ialf sugen.
fast jag inte ska äta gosaker, för jag ska försöka bli nyttig igen.. träna och va duktig, heh!
jag längtar iallafall till helgen, kolsnäs i sunne. ska nog sova hos märtha tror jag :d,
jag sover där ida sover kan jag lova. IDA MY GIRL, saknar henne så inåthelvete nu! <33.
så ska väll johanna och lisa med också, och märtha och madde också :) heh.
det låter som en bra kväll, fest kväll! :d.
skolan är väll rätt soft nu förtiden, fast ändå inte!
jag har nationella kvar i engelska. och snart sätter dom ju betygen ;s
så det måste jag ju göra?. och svenskan gick ju fint, blev klar i tid.
och idrottsprovet ska jag ju göra också.. men när, nej de vet inte elin!

men nu ska jag nog hjälpa han, eller så ska jag sitta och kolla på
när han arbetar och städar huvudet av sig, låter bättre de.. haha! :D
och föresten, jag har fått sommarjobb.. på dagis, jag som inte ska barn.
barn mellan 0-3 år, såååååååå sött! :)

pusstjaaa.

image128


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0