måndag den 12 maj

har varit hemma idag, hostan är riktigt irriterande även halsen!
hatar att vara sjuk, jag vill vara i skolan fffaktiskt. inte för att det är kul
att plugga och sådär. men jag har ju mina de07brudar där <33, lovelovelove.
men imorgon drar jag dit.. :) oavsett hosta & ont i halsen eller inte!


snart kommer hanna, hon ska sova här!
fast hon dissa mig hårt, HAHA!  ;d
men vi ska väll softa och snacka, behövs!
love yah.

bilder som gör mig lycklig:

jag och louise på valborg!

johanna, jag och ida på valborg!

värmen och min ipod!

jag och min bästa vän hanna!

sofie, maria, märtha och jag

och ebba!

medmerrrrrrra.
pöss! / elin

Kommentarer
Postat av: Lexi

Om du vill synas mer, bli medlem på:
www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=alexxxi

2008-05-12 @ 20:59:21
URL: http://alexxxi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0