det är helg..

fredag likamed helg,
jag vill bara ha helg.. ingen skola, jag orkar ingen skola. det är så tråkigt ju!
idag var det bara idrott, fotboll.. och ja de va riktigt jobbigt med solen som sken och
de va typ 100 grader ute, men klaga ska man inte göra, fast vi gjorde det (A).
igår drog jag till ebbas och märthas lägenhet, de var jag, ebba och märtha & madde :d
de blev hyrfilm, och fyffffffffan va läskig den var. den hette "THEM" och jag tittade
sammanlagt 10 minuter på hela filmen, jag lyssnade istället, det var mysigt
bättre.. för den va läskig. men slutet sög kanske lite, hehe!
men ikväll blir det nog softish med vännorna! grilla&sådär. mysigt.
men imorgon blir det kolsnäs. fyfan vad kul de kommer bli, eller?:).
ja, de är ju många som ska med som är dom bästa, haha! :D
ja, elin ska ialf ha kuligt..  men nu ska jag fortsätta göra annat,
kanske borde rensa undan på rummet? eller orkar jag det, KANSKE!

pusstja.


ida, my love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0