tisdag den 10 juni

tiiiiiiisdag innebär at det är dhw :d, hoppas att jag
inte är ute och gör nått annat. för om jag är ute,
så skippar jag ju det. men jag vill inte det, för jag missa
de förra, och reprisen.. blä!
men ialf, de är 3 dagar kvar tills sommarlov, fyfan vad gött det äääääär.
idag så köpte jag även present till daniel tills på torsdag när han går ut :)
och jag och maria till sofiemypearl! hon fyllde ju faktiskt igår! ;$
har precis duschat, la mig i solariumet faktiskt!
solen är ju störd där ute och blåsten kan ju ta sig också.
de får fan bli bättre väder nu när de är lov och allt.
imorgon ska jag åka o kolla på balen som nio:rna har!
daniel o allt :d, ja de ska bli roligt att kolla.
att de redan är ett år sen jag hade bal, fan de går fort alltså!
och efter sommaren får vi åa älskade macdatorer! YEEEES.
ska nog börja inreda och kolla va jag ska ha till mig nya rum nu också..
ska ta sophie's gamla rum, den token har ju flyttat, okej de va i april :d haha!
men nu börjar elin bli hungrig, ska nog ta mig nått att äta!

tjaaaråååå


sara, jag, anna, mary, sandra, marie, elin, malin & hanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0