skolavslutningskvällen

fan vad roligt det var igår, seriöst.
kvällen började lite sådär jobbigt för min dricka var så jävla dryg. men tillslut
fick jag den och cyklade hem efter en jävla lång cykeltur. lisa kom och hämta mig
på sin moped och vi drog till henne på skoghall! där var louise och johanna, och
så småningom kom ida och isabella och vi började lite smått! vi startade ölspelet
och vi var på gång, heta och glada förfan. vi tog en taxi in och vi va riktigt på g kan jag
lova er. vi stannade vid pekås i viken, kissade och sådär. sen gick vi mot lokal festen
som hanna var på. men på vägen dit så träffade vi trevligt folk. vi träffade på kineser,
som var så gulliga. vi lärde dom svenska och vi fick lära oss kinesiska..
men vi kom iallafall inte in på festen för den var slut när vi kom?!. men vi var lite överallt.
träffade många vänner gjorde jag också, riktigt kul hade jag! ja, natten kom och vi var
kvar i stan efter den sista bussen hem. massa saker hände, orrrrrrrrrka.
men fick skjuts hem av ludde's föräldrar typ vid 3-4 på natten, väldigt snällt! :D
drog till skoghall och sov hos sophie med L&L ;d..
dagen efter är ju aldrig roliga, men idag seriöst.. de va de värsta jag har vart med om.
så jävla ont i huvudet har jag så det är sjukt! bakis som fan var vi men drog ner till
torggrillen för en pizza. fan vad gött! sen drog l&l och jag satte mig vid datorn och sådär
hos sophie. sen tog jag bussen vid halv 3 hem till kära nolgård! nu sitter jag här och funderar
starkt på att duscha, haha! ikväll ska vi nog alla dra ut igen!! <33.

men, tjadå! / es.



1. hela gänget! <3
2. ölspel på g.
3. louise darling
4. johanna gumman
5. ida och jag!
6. isabella och ida
7. lisa, johanna, ida och jag.
8. jag, isabella, johanna och ida
9. vi med kineserna.
10. gänget, utan louise.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0