måndag den 9 juni

vill börja inlägget med att säga grattis till sofie mypearl persson!
hon blir hela 17 år idag tösami! :)

imorse drog jag till västerstrandskolan där fotbollstuneringen skulle hålla till.
det var inte många där då från skolan, men dom kom att innan matchen började.
jag var dock inte med, jag kolla första matchen sen drog jag till stan.
träffade madde, och hon sa att vi inte hade haft några lektioner, tur att man ialf inte drog dit,
det suger att man inte får reda på sånt innan :s men iallafall, sen
gick jag till ida som satt hos frisören och fixa hårförlägning, som jag också är riktigt sugen på nu!
elin ska kirra de under sommaren, hehe!
sen när hon var klar gick vi runt lite, tog en fika och sådär :).
sen tog vi en varsin buss hem, haha.
och nu sitter elin här.. väntar på att micke o allihop ska komma hem från coolingstället,
ska nog med till söa tror jag :d! ska nog iallafall ut och sätta mig nu, solen är ju här nu..
varför sitta framför datorn då liksom, och hallå sommarlovet är nära nu.. så jääävla gött!

men vi ses.

tjaaaaaaaaa / es

None ida my love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0