inte långt kvar..

ja, det är söndag idag och på fredag
är det sommarlov! fan vad gött, i neeeed that.
långa varma nätter, behöver inte oroa sig över någonting,
ja.. det är så det ska vara! : D
i helgen har jag mest chillat,
i fredags var jag på 2 olika fester och så firade jag sofiemypearl innan:)
hur mysigt som helst! i går var vi o spela vollyboll och sedan drog vi till söa.
sen idag blir de väll daniel, innan de har jag ingenaning :p! heh.
jag orkar inte sola, för jag får väll vätskebrist så snabbt. fick de igår, o det är inte kul!
men på torsdag&fredag ska jag festa, dddddddde blirrr! :D.
och på onsdag är det bal för 9:orna, ska ju dit och kolla :)

måste bara säga att min bästa vän hanna maria byström är rätt gullig ibland!

men, nu ska jag kolla va som händer med pappa, vad han gör liksom.
för mamma ska iväg o jobba strax!

pusstja / es


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0