29 juni

kom hem från kusinerna för ett tag sen.
andreas fyller ju 18 imorgon, så vi var där uppe och
åt och fikade, så jag är riktigt mätt nu kan jag lova!
ja, de har hänt mycket sen jag skrev sist faktiskt.
jag har ju fyllt år, jag har haft fest, och brudarna överaskade mig med överraskningsfest
och grejer! jätte kul faktiskt, kände mig lite speciell för den kvällen, efter allt dom gjorde <33.
ikväll ska jag väll softa med folket. i fredags softa vi hos coffa och hade softfest, ja de var mys!
ikväll får de bli soft också tror jag, folk snackar om att kolla på fotboll.. så nått sånt blir det väll! ;)
ja, nu orkar jag fan inte skriva mer.. tjarå


moa, karin och jag. ( min fest )
FLER BILDER FÅR BLI NÅGONANNAN GÅNG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0