pengarPLUSkläderlikamedSANT!

åh, jag vill ha hur mycket pengar som helst!
jag vill kunna köpa vad som helst och inte tänka på att
jag måste spara eller nått. 
jag har lite kläder som jag ska köpa nu när jag får pengar och sådär.
men de går inte att lägga in kort. vet inte varför?
så det får bli när jag har köpt dom :)!

idag har jag köpt present till daniel, han fyller 16 imorgon den sötisen.
så han ska få nått av mig gosen. hoppas han blir nöjd ;d!
så träffade jag även malin, anna, maja och tiger på waynes i mitticity.
malin fyller ju år idag så jag sprang iväg och satte mig där med dom och
sa grattis til malin! sen åkte vi hem med 5 i 5 bussen!
och nu är jag hemma och gör inte ett skit. måste igentligen plugga,
men det får bli en annan dag, hihi!

men nu ska jag kolla på outsiders och bara luta mig tillbaka.

jag orkar inte göra nått. hade även tänkt att springa också idag,

men snö vräkte ju ner. så nej?

nu kom jag även på att jag sov hos sofie i natt också :),

det var riktigt mys, mys!

och imorgon ska jag sova hos ebba med brudarna,

vet inte riktigt vilka som ska vara med men! =)


BYE

image52 I WILL ALWAYS BE HERE FOR YOU BABY, YOU KNOW THAT RIGHT?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0