nu är det skola igen..

Nu har dom två veckorna gått och nu är det skola igen.
pallar inte. Kan man inte bara få skippa skolan och få
ett bra jobb ändå? För jag orkar inte..
orkar inte tidiga mornar och läxor och prov och sluta sent,
nej inget för elin det.

I natt var det tomt brevid mig,
daniel låg inte där.
Jag saknade honom oerhört mycket.
jag vill bara ha honom nära mig och känna att
jag kan sova säkert! jag älskar honom så!
får se om vi skulle träffas idag! :)
ska nog även beställa massagetid på ICI sen efter skolan,
eller om det blir imorgon? Fick ju present kort av daniel's familj på massage.
dom vet att jag tycker om massage ;d!

Imorse hämtade eric & hanna mig
och skjutsa mig till skolan,
oerhört snällt tycker jag!
Börjar kvart i 10 idag och slutar klockan tio över 3.
imorgon slutar ju 5 i halv 2, rätt gött faktiskt!



BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0