NU ÄR DET FREDAG IGEN..

fast denna har gått som en seg mammut,
men ändå inte?
konstigt det dära iallafall.
Men idag har jag träffat sara harti på stan :),
vi gick inte så mycket.. båda var så hiiiimla trötta..
så vi besluta oss för att åka hem,
fast vi tog en fika, och det var hur mysigt som helst!
vi tog bussen hem, men det var hammar..
och då får jag gå av vid coop..
och om man är trött är den vägen sååååååååååååååååååååååååååååhär långt!
så pappa var så snäll och hämta mig :D hahah!
sen drog jag till daniel, sjuklingen.
han har febern stackar'n! men han fick jag träffa iallafall, har inte setts sen i måndags (A).
sen drog jag och pappa och köpa mat och hyrde film! så det blir en myskväll ikväll för mig.
på tal om buss som jag snackade om förut så träffade jag elin.k på bussen igår :),
var riktigt trevligt att träffa henne. var ett tag sen och jag saknar hennes sjuka humor,
ja vi hade riktigt kul ihop på mörmon! och vi börjde snacka om ipod och att deras hörlurar var så dåliga,
då sa hon att de fanns en hemsida som hon inte kom ihåg namnet på, att dom hade snygga hörlurar!
lite roligare än dom vanliga. Så jag gissade fram mig från hennes gissningar och hittade hörlurarna :)
I LOVE.
jag funderar på att köpa dom! men får nog vänta ett tag, har ju beställt lite saker nu
och har inte mycket pengar. men mamma eller pappa kanske vill slänga till mig en hundring, vem vet (A)?

Och brudarna de07 har ju planerat hela sommaren och allt tillsammans och jag längtar oerhört mycket faktiskt!
arvikafestivalen, middagarna, festandet, ja allt ungefär! ja, jag längtar efter allt tillsammans med dom :)
3 år säger jag bara, 3 år! <3


jag ska nog gå och kila till mamma & pappa nu!
BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0