ja, nu är det söndag igen!

söndag idag och helgen är över..
jag har riktigt tråkigt just nu och vill gå ut och gå,
så jag tror jag ska göra det! behöver röra på mig lite,
men ändå är jag jääääääävligt trött för att daniel snarkade så
inåthelvete i natt så jag vaknde tjugo i tio och kunde inte somna om.
så det är hans fel tycker jag! så blev det ingen dans idag heller,
för jag hade feber och dret i torsdags/fredags så det va nog lika bra
att skippa den! :( men nästa vecka sssska jag dit! :D
och i torsdag så träffade jag hanna, hon drog ju till thailand
igår så jag lämnade över en liten present och sådär :)..

i veckan nu i skolan har jag prov i svenska, antiken!
jippi, inte! jag hatar det verkligen och jag måååste plugga
men jag gör det aldrig känns det som :s!
men imorgon får jag att ta och plugga, så jag inte får IG! ;d.
ska nog plugga senare kanske ett tag! ;)

men nu ska jag ge mig..

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0