ute är det kallt

slask är det enda ordet för utomhus
just nu. det är så tråkigt..
om det ska vara snö så ka det
fan stanna på backen också! :p
men det gör det inte, det blir slask.

min dag har bestått av pluggnig.
svenska, upplyssningsboken.
men nu är det klar iallafall så jag
ska börja på historian, om jag orkar.
för det är så jävla svårt, tycker jag.
tog en paus och hängde med sophie
och jocke till ikea, det var soft.
sen blev det mcdonalds också..
för min del iallafall :)
nu sitter jag här och ska plugga igen.
det är inte kul det!.. men måste!

så ha det bra, på en lördagkväll!
puss tjaho
/ ess


trevlig kväll detta, behöver en sån bild
idag känner jag faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0