tar aldrig slut..

plugga, plugga och åter plugga.
fan, jag orkar inte mer alltså.
det tar fan aldrig slut!
tänk om man inte hade någonting
i skolan, utan man lärde sig det man
lärde sig, inga läxor inga inlämningar
inga prov ingenting! fan vad härligt.
nu i helgen blir det nog chill, med plugg
och kanske gustavsvik med sophie och jocke.
men vet inte om jag kan följa med för ja,
jag har ju pluggningen att tänka på.
måste seriöst lägga ner mig nu i skolan!
det går inte annars, inte för att jag inte gör
det annars.. men aha, får se hur det blir
i helgen känner jag.
måste nog börja plugga igen! det har ändå
gått bra idag, och igår!
i skolan imorgon ( fredag ) blir det nog chill.
först svenskan vid 12,  som vi gör en tidning på.
sen engelskan med film, så ja.. det blir inte
många handtag imorgon! (A)..
men ha det bra
pusstjaho / ess


Kommentarer
Postat av: anonym

snyygg bild!

2008-12-28 @ 22:12:47
URL: http://enmaskros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0