snart gäller det

Julafton imorgon då? Jävlar vad fort det går alltså, det är inte sant! :o
Julafton imorgon och nyår om en vecka också. Börjar ett nytt år och
nya utmaningar, undra vad 2009 kommer gälla, vad som kommer hända
och sånt där. En sak vet jag ju, jag fyller 18 år. Det är faktiskt ett halv år
imorgon, då kan ni ju räkna ut lätt när jag fyller år också, eller? ;d
Ja, det ska bli soft iallafall.. Krogen, here I come, haha pinsam.
I natt iallafall sov jag hos mikael, fast det inte skulle bli så.
Han skulle bort idag halv 11 för att fira julafton idag redan, tror jag.
Han skulle iallafall bort till Arvika till farmor o farfar.
Föresten, fick julklapp av han igår :). Jag fick BH och ett par trosor och presentkort på Gina.
Tack älskling :). Hoppas han blev nöjd av det han fick av mig, men det tror jag nog :d.
Idag blir det att träffa hanna och ha lillajulafton med henne.. hehe.
Men det blir senare det. Sen ikväll ska familjen spela bingolotto, uppesittarkväll.
Brukar vi göra dagen innan julafton faktiskt ;o, haha. Och bara mysa :)
Men nu ska jag sätta mig och kolla på tv, efter att jag har gjort iordning lite på mitt rum.
Ha det bra, god jul ! :)
/ess


Kommentarer
Postat av: hb

älskar dig!! :-)

2008-12-26 @ 17:32:37
URL: http://hbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0