skolan suger

ja, skolan suger faktiskt just nu.
det förstår min fritid, det förstör allting
känner det som, sitter framför datorn och
pluggar och pluggar, men vart leder det?
ingenstanns faktiskt. nej jag hatar det..

sjuk är jag också nu. feber och trött i kroppen
och ont i halsen och grejer. inte skoj inte.
men måste plugga imorgon ändå,
det låter väll bra eller? - nej verkligen inte.
vill att det ska bli jullov så man inte behöver
plugga. för då får det väll ändå vara nog
med grejer! men man vet aldrig..
tänka positivt har jag hört att man ska göra
så jag får väll göra det då ;d
mamma ska beställa tid för synundersökning
imorgon också, ser knappt nått längre.
får se om jag får glasögonen eller icke.
det återstår att se.

men ska väll sova nu,
är så himla trött i kroppen så.
ha det bra! pusstjaho
/ess


jag älskar dig maja hedin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0