och jag är sjuk..

fan vad tråkigt.
mycket i skolan så ska man
naturligvis bli sjuk. feber, ont i halsen
och helt slut i kroppen. men jag ska orka
mig till badhuset imorgon ändå vid kvart i 2
för att simma på idrotten. för det orkar jag inte
vara efter i! så, jag får väll ta't lungt!
men är klar med historian nu iallafall,
det är riktigt gött faktiskt. nu är det bara
matte provet som jag inte gjorde typ i måndags,
det var inte min dag inte.
men jag ska nog nu antingen sova elelr
sätta på en film kanske! :)
farmor hämtar mig imorgon så jag ska vara
hemma hos farmor och farfar tills badhuset,
sen efter badhuset så kommer pappa och hämtar mig
tror jag! HAN KOMMER HEM IIMORGON :)  wiee, jag
saknar han sååå himla mycket.. 2 veckor!
ska bli kul att se han också!
men jag ska väll sluta nu, ni får ha det så bra nu .
...och ni, det är 2 veckor kvar tills julafton nu!

pusstjaho
/ess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0