min helg har bestått av plugg

ja, det är rätt faktiskt.
igår plugga jag,
idag plugga jag!

det är verkligen inte kul :o men jag måste, så..
men nästa helg hoppas jag
verkligen inte på en sånhär helg igen.. nej då ska jag ha kul
istället, får se vad som händer! ;)
historia står på schemat just nu
och det är inte kul, men det har faktiskt gått rätt bra ändå.
kände bara att jag var tvungen att ta en liten paus i pluggningen
och skriva lite i bloggen.. måste väll fortsätta snart!
ska väll äta snart också tror jag väll :) med mamsi.
och imorgon är det skola också, blä. jag vill bara ha lov nu
känner jag! alla vill nog det tror jag..
pluggningen tar kål på mig, dag ut och dag in.
men men, ska väll göra slut på den igenom att
plugga lite mer.

puss tjaho!
/ ess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0