hjälp, julafton

ja, det är en vecka kvar till julafton
på onsdag och jag har inte köpt en
enda julklapp! det får nog bli snart de.
men pengarna måste komma fram först
som jag skulle få för tusen år sen känns
det som, men dom kommer och då kommer
nog också julklapparna! ..
idag fick vi sluta tidigare, det var soft.
drog till farmor och farfar efter skolan
och fikade och tog det lungt men nu är jag
hemma! väntar på att mikael ska ringa mig.
mamma är döds sjuk också så sophie
och jocke ska sova här, så jag ska nog fråga
sophie om jag kanske skulle få sova hos henne,
i hennes lägenhet! hihihihihihi. mabybaby..
börjar tjugo över tolv imorgon, göttish haha.
aha, ska lägga och soft och vänta.
puss&kram
/ess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0