en mys dag med maja

Idag ska jag träffa maja och vara med henne hela dagen.
vi ska färga håret, ha tjejsnack, och bara vara.. så ska vi
även sova över :) Och sedan imorgon ska vi dra oss in till
stan och kolla nyårskläder och annat småttochgott!
det kommer bli hur bra som helst, för jag saknar maja hur mycket
som helst. Vi träffas aldrig nu förtiden känns det som för skolan
kommer i vägen och allt plugg som har varit.. men nu har vi lov
så nu ska vi att umgås och bara ta det lungt!
ska väll hoppa in i duschen och sådär sen ska jag höra av mig till
majathetönt ;d! Ska bli mysigt att bara vara idag, men jag hostar
och snorar som en galning, as jobbigt är det! men jag får ta lite
hostmedicin och hoppas på att det går över lite för dagen.

peace
/ess



Kommentarer
Postat av: louise

ha det mysigt darlings!

2008-12-21 @ 13:04:54
URL: http://bnaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0