2008 har tagit slut

Ja, klockan 12 inatt så är det nytt år.
Nytt år, nya möjligheter säger ju folk.
Och när det är nytt år ska allting vara bra!
Ja, vi får väll se hur kvällen blir, med brudarna.
Ja, 2008 har varit ett speciellt år..
Vet inte  vart jag ska börja!
Du kan klicka på korten så blir dom större :)

Januari
hände väll inte så mycket tror jag,
skoltrött var jag, men det är väll jag jämt typ, men en helt vanlig månad.
D fyllde år och även Ma. Tog det mest lungt.
Jag

Februari
firade jag och d ett och ett halvt år,
firade maria med de07brudarna och de blev galet.
Jag fick min skinnjacka av pappa och jag var riktigt glad!
Jag och Robin skulle på Rihanna men de blev dock ingenting.
Jag och Maria

Mars var väll rätt soft. Men endag kommer jag aldrig glömma.
När jag och Hanna fick gå från Henstad till Bergvik, runt hela
skiten. Helvete vad jobbigt det var. Men sen på kvällen var det
fest hos Louise, och det var kul och galet!
Sen så skaffade ju syrran en lägenhet så jag var där mycket och
fixade till den och grejer. D åkte till USA och var där i 2 veckor.
Jag och Ida

April fanns det många som fyllde år på samma dag, 1 april.
Kände 4-5 stycken som fyllde år 1 april. Sen så kom ju D hem från
USA men det gick inte så bra det så det tog slut efter D kom hem.
Jag hade min första fest hemma hos mig, tror jag?.  Ja det var ju galet
det med. Inga mer detaljer här inte. Denna månad gick upp och ner lovar jag.
Jag på första festen hos mig, haha!

Maj
var en big månad fan. Var väldigt ledsen så M fanns där för mig välands mycket.
Umgicks väldigt mycket med han som kompis och jag började r mer.
Och valborg herregud kan jag ju inte glömma! Så jävla värt.
Så åkte jag och några av brudarna till Sunne på kolsnäs och där hängde vi med Märtha
och hade riktigt jävla kul.
Johanna, Jag och Ida på Valborg

Juni
blev jag och D tillsammans igen. Den 24 fyllde jag ju 17 år, det blev överraskningsfest av brudarna.
Så söta var dom som hade fixat :). Sen tog D slut! Midsommar var den festade festen,
som var hemma hos mig naturligtvis. DET VAR GALET!  Skolavslutningen var fet och riktigt jävla
rolig. Kineser, fylla, taxi, brudarna ja det var as kul! Men dock var inte Maja med då.
Och vi fick ju sommarlov så klart! Skönt.
På överraskningsfesten för mig! Ida, jag, Isabella, Lisa och Louise

Juli softade gänget väldigt mycket. Festa, vollyboll och bara var. Det var riktigt kul och mysigt.
Alla var med alla och det var sommar, livet lekte, hehe. Jag drog till Höljes med Ida, Isabella och Lisa.
Men där kunde jag inte vara mer än en natt, för ja (orka gå in på det). Jag tatuerade mig 11 Juli.
Så firade vi Maja hos Ida också. Den festen glömmer nog ialf inte Maja så lätt, inte jag heller faktiskt! :p
Drog till Kolsnäs i Sunne. Avslutning så frykstalsdansen. Natten blev inte som vi trodde så vi åkte hem
vid 3, jag M och H. Men det var kul ändå!
Maja och jag, alla webbkort vi tog den kvällen! haha. Vi firade Maja hos Ida..

Augusti och sommaren var slut. Jag började sommarjobba i slutet av sommarlovet. På dagis och dom var
så himla underbara barnen, älska! Där var jag i 2 veckor iallafall. Jag fick äntligen min SATC- box!!!
M åkte utomlands och vädret var inte som det skulle. Festa varje helg typ med gänget.
Blev together med M och allting förändrades. Gänget fanns inte mer typ. Men jag älskade livet ändå
för M. Jag fick min Macdator <3.
Första bilden med min Mackamera. Maria och jag :)

September hände inte SÅ mycket. Jag skaffade hårförlägning och lugg. Jag började få ont i ryggen pågrund
av datorn som ska fram och tillbaka till skolan. Jag och M åkte till arvika och bara myste en hel helg. Riktigt jävla
skönt var det att komma bort. Mycket plugg var det i skolan också.
Jag med lååångt hår!

Oktober umgicks jag mycket med M och bara var hemma. Inte så mycket festande direkt. M fyllde år och fick
ett armband av mig i guld. Festade med de07brudarna för Madde fyllde år. Hemma vid halv 6 på morgonen.
Festade med Karro och Anna och dom. Började komma närmare K och det kändes bra.
Och det var höstlov och det var halloween, som såklart firades med brudarna.
Festade med ett annat brud gäng ;)

November den andra så fyllde mamma 40 år och 28 fyllde syster 20!  Jag åkte utomlands med farmor och syster
till Teneriffa och bara tog det lungt. Kan ju säga såhär: Jag längtar tillbaka!
Jag, syster och farmor i Teneriffa!

December är sista månaden på året och det är galet att det har gått så fort tänker jag nu.
Ja, det har väll varit jag och M. Men det tog end, och de är riktigt jobbigt. sakna.
Julafton var det ju också, julklappar och grejer! Mycket mycket plugg var det innan jullovet också.
Saknade brudarna och H mycket. Och idag är det nyårsafton! Och ni får reda på vad som hände imorgon, kanske.
Om jag orkar, tror jag nog. Patrik först, sen C kanske, sen L? Nej jag vet inte! :D Får se.
Brudarna blir iallafall..


Ha ett bra nytt år! :)
/ ess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0