30 augusti

.. som har blivit 31 augusti!
sitter här hemma, har varit hos hanna i lägenheten en tid.
med micke och hanna! vi softade så klart.
idag har jag och micke bara vart hemma och tagit det lungt,
med sex and the city boxen på såklart, och bakismat.
vi var ute igår, först var brudarna här hos mig, lite soft så.
sen drog vi vidare till anton där micke och några mer grabbar var där ;)
så idag har jag bara tagit det lungt. imorgon blir det nog soft också.
och på måndag blir det skolan igen, jag orkar inte.. hehe!

MÅNDAG: städa hos sven med syster?
TISDAG: fika med maja! :)
ONSDAG: träffa yvette! ;d
TORSDAG: får vi la se.
FREDAG: träffa sanna efter skolan på en fika, sen får vi se.

TJAHO.


jag och maja, innan alla andra kom..



cool ändå.


hahha, fula! hb and es.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0