29 augusti

och det är fredag igen. en vecka i skolan har gått och det är riktigt skönt.
fast, jag längtar till ett lov faktiskt. snart åker jag utomlands också, 4 nov blir det teneriffa med farmor och syster,
ska bli riktigt mysigt! :)
ja, det är fredag som sagt, fan vad gött. efter skolan blir det fika med maja,
det ska blir riktigt mys, saknar henne lite extra nu för tiden! så blir det shopping, för jag fick min lön häromdagen.
köpte lite saker igår när jag var på stan med hannahb, vad nicenice!!
glömde min mobil hemma idag också, behöver den som mest idag fan, så glömmer jag den.
men jag fick låna mickes mobil som tur var ;).. så det blir att ringa maja sedan..


men nu ska jag fortsätta vara cool med min mac som jag fick i tisdags från skolan, jag älskar den.
tjaho.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0