25 augusti

skolan var riktigt soft idag faktiskt :)
är kul att komma igång igen tro det eller ej.
men sommarlov slår allt, så tro inte att jag har blivit störd.
ska snart dra mig ner till skoghall, möta micke, sen hem till
syster för jag ska hämta en tröja sen till hanna :)
vi ska softa och sådär vi 3.
på tal om softa, så är det rätt soft imorgon.
jag får min macdator imorgon i skolan, tror jag är på topp eller? :DD
så kanske jag får min satc-box också! då blir min dag gjord iallafall.
men jag tänkte bara skriva kortkort.
måste dra mig nu :d

tjaho / ess.



dagen's bild!
gammal, men ger mig minnen ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka är det där?

2008-08-29 @ 15:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0