20 augusti

ja, jag vet att jag inte har upptaterat på 100 år.
men nu skriver jag en rad iallafall..

sommarlovet har varit riktigtriktigt bra. fast jag knappt har gjort någonting!
jag har varit med dom bästa som finns så klart, hela tiden! alla är så bra.
så det är nog därför lovet har gått så fort. fast, mina de07 brudar saknas
kan jag lova er så starkt, så starkt! men dom får jag träffa snart, wiiee!
jag har även jobbat i två veckor på lovet också.  4 augusti och 2 veckor framåt.
på lunna förskola, saknar barnen som bara den. så åka och hälsa på dom någon dag :)..
så har ju hannacool flyttat till lägenheten nu också, så där har jag ju softat en del då med henne!
så har jag ju även varit på fryksdalsdansen i sunne. var där med mitt coola gäng,
träffade madde, märtha och ebba som jag inte har träffat sen skolavslutningen typ!!!
så kul att se dom kan jag lova er :) fattas bara maria och sofie nu.
så många fester såklart med vännerna, galna som vanligt!
middagar och softkvällar. ja, vad mer kan man begära när man har dom bästa som finns
runt sig hela dagarna?. ja, jag är inte förvånad över att lovet har gott fort. så, varför inte har
ett till sommarlov igen? ;)
men på fredag börjas det igen, ska bli kul att träffa alla igen.
och få våra mac datorer! hihih, kulkul!
ni ska få lite bilder från sommaren.
PUSS, tjaho.


jag och maja i sunne på fryks.

maja, ida och jag på festen hos maja.
skolavslutnigen!

överraskningsfesten för mig för jag fyllde år. fick en dildo, hah!

alla regniga dagar, fast man har haft roligt ändå, med dom bästa.

alla dagar  som hanna har funnits för mig, alltid finns hon där!

höljes med isa,ida och lisa, mysigt!


Kommentarer
Postat av: louise

gulligt endå! :D

2008-08-20 @ 19:55:26
URL: http://bnaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0