torsdag

nationella prov idag i engelska,
ja det gick väll skit som allt annat just nu.
får se hur det blir med den saken.
sen efter det gick jag hem från skolan.
jag orkade inte vara kvar, och mamma
sa att de är bäst att jag går hem efter provet
så jag kan ta igen mig lite, och imorgon
skiter jag i skolan också tyckte mamma..
tack mamma för du finns, och du med pappa även syster! <3
imorgon är det fredag, skönt!
får se vad dagen bjuder på!
mamma o pappa drar ut med husvagnen, så de blir bara
jag och katten hemma! :d för syrran har ju flyttat, hehe!
helgen blir nog nice iallafall! :)..
men nu ska nog vi äta snart,
så jag ska ge mig!

puss&kram!

image109
saknaden är stor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0