nu var det över också..

igår var vi ju med skolan till sthlm!  :d
bussresan gick riktigt bra, jag och brudarna satt längst
bak och roade oss själva kan jag med ge.
och filmen 'De levande slottet' var skit dålig
men ändå så fasnade jag och sofie för den.
men jag somnade i slutet, då orkade jag inte se
sen efter jag hade vaknat ;d.
ja, vi kom fram ungefär vid 11-halv 12 typ.
vi gick på konstmuseumet ungefär i 2 timmar.
och fyfan vad kul de var när sofiethepearl drog i sig i glaset
vid en skit gammal säng som var in glasad. De blev
pannmärke kvar på glaset, ja jag skrattade så oerhötr mycket! : DD.
sen skjutsa bussen oss till staden. de blev liksom att
jag, sofie och maria gick och märtha och ebba gick.
men de fick bli så ;d! jag shoppade mig en glass,
sen en t-shirt med blommer på :), ett par linnebyxor och en brownie
som jag inte ens åt upp! (Y). men jag ska handla när jag är hemma istället
i karlstad. :) man hittar  lättare, haha!
sen på bussturen hem så var alla väldigt trötta. de var bara jag och maria
som var vakna hela tiden. fast vi vilade, men vi somna inte.
men tillslut när vi var i karlskoga eller nått så vakna alla till.
och jag, maria och sofie började mucka på märtha ;d,
hon blev iiiiiiinte glad. haha!

bilder finns på : elins-danielh.bilddagboken.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0