efterlängtad.

daniel kommer hem om 2 dagar,
tror ni att jag längtar.
jag har verkligen ont i magen bara
för att jag saknar han så, det är sjukt.

just nu sitter jag i skolan, har nyss
sagt hejdå till märtha&ebba som
drar ifrån skolan  resten av veckan
och bosätter sig i sälen!  lyllos
sitter faktiskt själv här inne i datasalen,
utan brudarna förstås.
maria är hos sjuksyster och kollar upp allt
så allt är bra ;d. och sofie är nog hemma och är sjuk :(
denna vecka har jag även sovit hos sophie hela veckan!
mysmys. hon har fått de riktigt fint i lägenheten :)
faktiskt liiiiite avis (A)..
blir nog att sova hos henne i kväll också ;)
påtal om att sova så är jag faktiskt
rrrrrrrriktigt trött idag. ville ingenting annat än
fortsätta sova i morse. men gick faktiskt upp! :)
sen blir det engelska, då skulle vi lyssna på någon
cd-bok. sen slutar jag för dagen!
trodde jag hade matteprov idag också.
men det har elin imorgon! göttans.
ska även plugga,sola och träna gärnet idag.
har inte tränat på ett tag, eller ja om man säger dvd träna :)
men nu ska jag kolla runt på bloggen.


BYE

image103

hanna, jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0