bra helg..

i fredags så var jag hemma från skolan,
mamma tyckte att de skulöle behövas.
och, ja det gjorde nog det, fast
han finns inte vid min sida som vanligt
längre ändå. men sen drog jag in
till stan med maja m.folk och åt
och sådär :) sen drog jag hem
och då kom hanna och olivia till mig.
för jag var ensam hela helgen,
mamma och pappa var ute med husvagnen :)
men hanna sov hos mig och sådär.
och i lördags kom farmor&farfar och hämtade
mig vid kvart i 12 ungefär :) sen drog vi ner till sophie
och åt och sådär. sen drog dom där ifrån och jag stannade
en stund till.. ( älskar dig sophie ) sen drog jag också
och mötte micke vid mörmoskolan. sen bärde det hem till mig
och vi gjorde ordning för kvällen, för folk skulle komma till mig.
ludde, micke, ida, isabella, johan och daniel kom till mig,
sen senare kom 2 till tjejer, men dom stanna inte länge,
sen kom hanna också! :D. men de va en bra kväll ialf, tack att ni kom allihop!
så sov hanna&micke hos mig. sen på morgonen städa jag och micke
bort det lilla som var kvar ;d. så drog vi filtar på gräsmattan och softade
där, sen kom martin och hanna drog sin väg :(.
men jag och micke låg där till klockan 6typ. från 11 till 6, så jag blev
lite solbränd faktiskt ;s. vi låg där med musik hela dagen, riktigt soft! :)
sen vid 6 typ kom daniel till mig. och micke drog också sin väg ;/ .
och vi drog till coop, snackade och sådär.. sen drog han också,
och jag var kvar med mamma :) för pappa hade åkt till norge, hata norge!!!!!.
ja, men det var väll typ min helg :d. va riktigt soft,
blir nog soft kväll nästa helg också! hehe.

PUSS


innan alla kom.

dagen efter.

dagen efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0