snart ska elin sova..

åh, imorse var det riktigt skönt att ligga i sängen,
hade ingen ork att gå upp och klä mig för en lång dag i skolan.
Icke sa nicke.. men elin steg upp ändå!
Skoldagen var helt okej, har ju brudarna ;)..
ja, jag gillar verkligen er tjejer :)


skulle varit med jenny idag också,
men det sket ju sig tack vare skolan och pluggningen!
blääää, jag som verkligen saknar jenny ;d..
men det blir till veckan hoppas jag : DD..


Daniel ringde precis när jag steg av bussen hem förut
och sa, Elin jag kommer till dig sen.
jag bara: men jag ska plugga?
han bara men jag har en sak till dig..
jag bara:
åh, ja då får du komma över en stund! för pluggningen, jag måste verkligen.
så när han kom när jag var mitt uppe i en skiss och pluggade så kommer han med en nobless ask
( jag älskar nobless ;d) och så ger han mig ett paket..
jag bara: men? vad är detta :D?
Så öppnar jag så ligger det ett par örhängen där i som TYP ser ut som mitt halsband som jag fick på alla hjärtans dag av honom.
jag bara: men varför? :o :D
daniel: för att du är så snygg och jag älskar dig
fatta vad glad jag blev eller?:) så jävla söt är han. ja, han är verkligen bäst i hela världen!!! <333




men nu måste jag sova,
jag är trötter.
och imorgon är det freeeeeeeeeeedag :DDD
nej, nu ska elin träffa sin bästa vän, sängen!
god natt! :))

PS: jag saknar hanna byström! :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0