gud vad mycket det är..

hej

nu är det mycket i skolan alltså!
HJÄLPHJÄLPHJÄLP MIG?
det vi har inlämningar och dret i:

design- designa stol/lampa och skissa fram egna ideer och göra till en loggbok. skriva vad stolen/lampan är gjord av och massa sånna saker. orkar inte :o

dator- inlämning/läxa typ, ska hjälpa en "person" för han ska bygga en dator själv så ska man skriva ner vad han ska tänka på och massa. Så har vi prov i massa saker också snart. photshop, word, excel m.m

svenska- anförande, man ska prata om nått i 3-4 min. sen ska vi snacka om någon gud, och göra uppgifter i boken ( har nog missat nått :o )

engelska- läsa klart billy elliot, skriva en liten uppsats om den.

det är rätt mycket, och allt detta ska vara klart inom 2-3 veckor. så hjälp tack? :(
men det är brudarna DE07 som lyser upp min dag, utan dom skulle jag fan inte palla att gå till skolan! TACK!:)



BEYONCE KNOWLES! <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0