det går fort nu..

ja, det är snart redan december och man måste tänka
på julklappar! det är det svåraste på hela året!
vad ska man köpa, blir dom nöjda, ja det finns många frågetecken!?

några grejer jag önskar mig:


PLAYSTATION 3, har jag sagt att jag älskar att spela tvspel? ;)


pengar har man aldrig för mycket av! :D


sex and the city boxen, älskaälska.. finns det nått mer att säga?


jag behöver underkläder, och hankypanky är riktigt bra så varför inte?


presentkort lite över allt! :D

ja, det var endel saker som kommer stå på min lista!


och häromdagen så fick vi alla iskolan reda på att vi ska få en bärbar dator, en MAC eller PC..
men det överväger till MAC, mer design och musik dator så :) FATTA GÖTT ELLER?
men det blir nog efter sommarlovet 2008.. menmen

iallafall, nu i skolan har jag haft det mycket nu när vi var borta en vecka i gran canaria.
men det var riktigt härligt :) 33 grader tackar man aldriiiiig nej till! :D

FAMILJEN STRANDQVIST I GRAN CANARIA :)

men nu måste jag fortsätta och träna på läxan tills imorgon,
om jag nu ska till skolan imorgon, halsvirus och förskyldning är inte roligt!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0