de07, 3 år med er tjejer!

åh, jag älskar det!
skolan är underbart med er tjejer :)
Maria, Ebba, Sofie, Märtha och Madde :)
det är ni som får mig att gå till skolan fan..
vi kommer ha så feting roligt under dessa 3 åren
och vi kommer göra mycket tillsammans kom vi
fram till idag på lunchen. Vi ska åka till sälen,
vi ska festa tillsammans MÅÅÅNGA GÅNGER,
vi ska utomlands, vi ska till tyskland,
vi ska ha myskvällar, ja vad har vi inte planerat att göra
tillsammans liksom? nej men jag gillar det verkligen! :)





Det känns lite bättre med skolan nu ialf,
fast vi har mycket att göra fortfarande känns det som! :|
designen måste jag lägga en kol på nu alltså, det ska
va inne nästa torsdag liksom :O..

nu ska jag gå och träffa sängen,
är trött som attans! ;)
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0