tjenare

idag gick jag och hanna ut och gick :)
det brukar vi göra på torsdagar,
men nu var det ett tag sen för vi har haft annat för oss ;d!
men idag blev det och det var lika trevligt som alltid!
jag och hanna kan snacka i timmar utan att vi blir trötta på varandra.
nej, jag gillar verkligen hanna! :D

image2










om en vecka slutar jag 9:an!
på ett sätt gött ett annat sätt inte?
det är blandade känslor! ;/



gött väder ute är det ju iallafall nu :)
jag bada för första gången igår när jag och nathalie var vid mörudden!
men nathalie bada inte men ;d! men det var riktigt trevligt att vara med henne ;d,
det var ju ett tag sen!

MEN SKA SLUTA.
seeeeeeeeeeeees ;d!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0