trist och tråkigt

sommarlovet har bara varit trist och tråkigt.
vart fan är solen? när vi satt i skolan då var det sol
och 100 grader varmt ute, men nu är
det regn och 5 grader ute eller nått?.
iallafall, det som har varit bra med detta sommarlov
är mina vänner och pojkvän!
jag har varit med sanna nästan hela veckan, har saknat
henne enormt! men vi tar igen allt nu! och ska inte sluta
va som vi brukar :s!

image5


Anna åkte till Australien i måndags,
fan vad jag grinade när hon och jag sa hejdå till varandra.
vi var ett litet gäng som sa hej då och myste tillsammans.
saknar dig redan Anna! :( vi ses när du kommer tillbaka..!

image4        vi tre liksom.


det var även ett tag sen jag träffade sara, och VA med henne.
saknar tiden med henne faktiskt.
men tiden är annorlunda nu :/ !

 image3


pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0