tiden går så fort

nu är det nästan en månad kvar på sommarlovet,
och vad har jag gjort? inte ett skit..
det har varit pissväder och allt.
det konstigaste lovet jag har varit med om!
folk bara försvinner och hör inte av sig,
ja, det har varit konstigt?..

                                              

igår var det ju ialf lite bättre väder,
så jag låg och solade :)
sen senare på kvällen så var jag med hanna.
vi var ute och gick, och molle följde efter oss.. som vanligt!
men det gick väll! ;d.
sen blev det massa saker,
men tillslut kom daniel till mig.. och vi låg och snackade,
allt blev bra till slut! :)


men jag orkar inte skriva, det är jobbigt! hah,
hejdååååå!

image14                                                                                                                                   image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0