sommar ( äntligen?)

denna veckan har jag spenderat mest med min älskade hanna,
min bästa vän kan man ju kalla det också? ;)
häromdagen så var jag och hanna inne i stan, det  var trevligt..
ta en fika och sitta och snacka!
och när jag och hanna var ute och gick fick vi för oss att
gå ner till hästarna som är några meter från mitt hus.
så ser jag att en av hästarna har fött en föl,
så vi springer ner och säger det till ägarna,
och dom visste ingenting, fölet skulle koma i september,
så lite tidigt! ;o
vi stannade kvar tills det ställde sig upp :), hur coolt som helst,
kanske låter hur töntigt som helst, menmen! ;D

sen igår var det utgång igår kväll!
det var trevligt :)!
det var jag, hanna daniel micke.d ludde och koffa :)!
trevlans.

nu snart ska sara och henrik komma förbi med mina kläder
som hon har lånat, för ett antal månader sen :o!
påtal om kläder, var på stan idag med pappa och min syster..
fick lite kläder tillslut! 


tack hanna byström!
för att du är så jävla bra,
älskar dig oerhört mycket! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0