sol igen.

Idag är det riktigt varmt ute, fattar inte varför jag sitter här?
men jag behöver lite timeout från solningen!
Senaste tiden har jag inte gjort så mycket..
vart mest med hanna och daniel!
i lördags den 14 juli, firade jag och daniel 1-års dag!:)
jag fick världens finaste ring av han!
Tyvärr har min morfar lånat min sladd till min kamera, så det får bli
kort senare under veckan eller nått.
Sen igår så spelade jag vollyboll med ludde, johan, bibban
HG, micke.d, daniel och stickan, riktigt jävla kul var det!:D
Koffa med också på ett hörn, men han stack typ när jag kom ;/..
Det ska bli på tisdag igen, vollybollen alltså! hur kul som helst.

Sen senare på kvällen var jag med hanna! det blev lite knas så tillslut satt
jag, ludde och hanna och "grillade", försökte iallafall?
men det gick inte så bra, det blev kalla korvar och bröd!
sen stack vi hem till hanna och kollade på Underbara Älskade,
trodde den skulle vara bättre (?).
Sen stack ludde och jag och hanna följde han hem,
så gick vi till parken och snackade.
vi la oss typ vid 5 eller nått..
Sen imorse ringer SOPHIE vid 11 eller nått och säger att jag måste
hem ( orkar inte ta varför) men det skulle komma några till oss,
och jag måste skriva under. Mamma och pappa jobbar och sophie ska bort.
ORKA tänkte jag men var tvungen. så hade jag verkligen tagit cykeln denna gång
och inte mopeden, fett jobbigt var det iallafall.  men jag kom hem till slut.
men så hade dom redan varit där klocka 10 över 9?!?!.
fatta vad  grinig jag blev! men, jag får lägga mig tidigt i kväll, haha ;d!



Sara Hartikainen,
Grattis på födelsedagen :)

image8




aha, nu ska jag gå ut i solen igen!
ha det bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0