regnet bara öser ner

Sitter på terrasen och lyssnar på regnet som droppar ner på plåttaket,
det är faktiskt mysigt.. så ligger min katt brevid mig och sover så sött :d!
snackade nyss med hanna i telefonen, saknar henne faktiskt!
hon är verkligen min bästa vän, tack för att du finns!
och anna, jag saknar dig så ooootroligt mycket, kom hem istället? (A)

hyrde tre filmer förut,
step up
bring it on (again)
och natt på museet!
riktigt bra filmer för en regning dag som denna!
imorgon tror jag ja skulle träffa hanna? eller så har jag fel.
hoppas på det iallafall! :D
ska iallafall vara vaken tills hon ringer senare ikväll.
men det är det att jag har så ont i min jävla mage, jag kan inte tänka på nått annat,
och daniel svarar inte på sin mobil,

och jag och hanna ska till staden på onsdag.
vi ska fika och kolla på kläder, ja sånt vi brukar göra :d!
ska bli riktigt trevligt :)!

ha det,
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0