tisdag

idag är det tisdag och jag längtar tills denna vecka tar slut så
det blir helg någongång. För nu är jag riktigt skoltrött! Jag orkar ingenting mer..
I söndags hade jag dansuppvisning på hammarlunden, det gick väll sådär?
Jag bröt inge ben eller så ;), haha! Sen efter duschningen och allt drog jag hem till
Ebba och myste med henne, märtha och sofie.. vi satt och pratade till klockan 1, jag det var riktigt mysigt! :D
Sen ígår åkte jag hem till Ebba efter skolan med madde och märtha. För ebba var redan hemma..
Vi öppnade lite paket och sådär. Sofie och maria var ju inte där :/, men det fick gå ändå.
Och om en vecka så åker Maria till Thailand, BLÄ PÅ HENNE! kommer sakna henne mycket mycket.
Kommer sakna alla mina de07 brudar över jullovet.. men vi kommer väll träffas hoppas ja :)
Vi ska ju festa tillsammans. På tal om fest så ska jag festa på fredag tror ja, med Agnes.
Henne har jag inte vart med på år liksom.. så det ska bli roligt, om det nu blir nått (?).

Igår var jag även med Daniel :), vi gjorde egen pizza som han har tjatat om iår, så tillslut
igår gav jag mig och vi gjorde en ;D. Allt är som vanligt och jag älskar honom mycket mycket..

Men nu sitter jag i skolan och jag ska sluta skriva.
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0