tiden bara rinner iväg..

ja nu är det helg igen..
riktigt skönt efter denna vecka i skolan.
Det har varit riktigt jobbigt, men faktiskt
så måste jag plugga nu (lördag) också.
det är så mycket som ska in och så har vi
prov och redovisningar och allt!
jag pallar fan ingenting mer nu..

kolla nyss klart på film som jag lånade
av sofiemypearl - dagboken.
jag grinade som fan, så jävla bra den filmen..

försökte ringa ebba förut också, men det var ingen
som svarade där inte! :(
hoppas allt är bra med dig vännen <3..
det är bara att höra av dig om det är nått..
som jag alltid har sagt,
man ska alltid finnas för sina vänner!

men nu ska jag fortsätta med pluggningen
byyyyye.


ELIN OCH EBBA! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0