osäkerhet..

ja, igår så shoppade jag julklappar..
jag har bara två stycken kvar :) rätt gött det.
men i skolan är det prov och inlämningar hela tiden denna vecka.
men just nu blev jag klar med engelskan, det är riktigt skönt.
så jag inte behöver tänka på det, så jag kan fokusera på designen..
för det tar jag som viktigare grej faktiskt!
ska plugga hela dagen idag,
jag orkade inte plugga igår.. för daniel kom :), och så skulle vi kolla på hockey,
men tror du inte att det var tekniskt fel på skiten?. 
men dom vann iallafall! ;) bra det.
så hade jag jätte ont i huvudet igår också, som jag även har idag.
så kunde jag inte sova, för jag tänkte på allt och alla.
det är så jävla jobbigt inte vara säker. förstår du? 
alltså, jag vet inte hur jag ska förklara! 
men jag är sån som måste vara säker på sakerna runt mig.
men det är jag inte nu, så jag är så himla stressad.

jag orkar inte mer iallafall,
men nu ska jag fortsätta plugga..
sitter i skolan. åkte hit tidigare, för jag kan inte plugga hemma just nu.
blir mer gjort här!

kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0