en vecka kvar..

tror att det är många som inte kan fatta att det är en vecka kvar tills julafton?
vi började ju nyss skolan och hade nyss sommarlov känns det som..
men på torsdag slutar min skola och det ska bli skönt med lov,
hela min klass är riktigt trötta på skolan just nu! alla lärare kommenterar det.
alla julklappar är klara så det behöver jag inte tänka på iallafall.
men jag ska med anna in till stan någon dag nu under veckan, blev nog på torsdag.
det är öppet till klockan 8. en timme extra. fast både jag och anna inte har några pengar typ,
anna har 100 kr tror jag och jag har 80 eller nått så ska vi på stan :d! aha, umgås är aldrig fel.

min helg var mysigt.. lugn som de flesta helgerna på senaste dar.
skulle ha festat på fredagen med ändrade planer för min kompis. men jag och daniel
hade mys både fre&lör :) på lördagen på dagen träffade jag upp anna på stan :d
så vi gick runt där ett tag. blev lite saker, för mig! men de var när anna hade gått och jag mötte sophie & linda.

idag orkade jag inte gå till skolan. vi gör ju knappt nått och så var jag så trött idag också :(
och imorgon åker maria, NEEEEEEEEEJ! jag vill inte det. och jag kanske inte får säga hej då till henne.
för jag hade tänkt att vi kunde ses efter skolan. men hon hade massa annat för sig. men vi kanske skulle träffas :)




jag är så himla trött på er två. du är bara falsk, alltså seriöst.
och du bara snackar och sen går tillbaka.
visst, kan ju bli så. men inte varje gång.


KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0