skolan

Ja, nu har skolan börjat också.
var riktigt pirrig i torsdags när man satt där
och väntade på att gå av bussen! ;d.
Hela dagen var att lära känna varandra,
och skolan är ju inte stor,
för vi är det andra året som går där ;d,
så vi är lite över 100 stycken :p! med
2:orna! I fredags var det 2:orna vi fick lära känna,
vi gjorde tävlingar och lekte och sånt ;d!
Min klass är väll helt okej ;d!
har fått lite nya kompisar :)
(saknar min förra klass så enormt, jag kommer aldrig glömma!)

I helgen nu har jag bara tagit det lungt och så :),
i fredags var jag med daniel, och vi myste och så :)
Igår var jag hos middag hos ellen duell, hon kom hem från sthlm
så vi var även på stan innan middagen.. :) trevlans! sara och josse var även
med på middagen ;d!

Idag har jag inte gjort så mycket, daniel sov hos mig i natt så han
åkte förut då! men ska få med mig  pappa sen till bergvik,
behöver byxxxxxxxxor! men han kommer inte orka,
dom har varit i glaskogen med familjen ekängen, haha! :D

aha, ska gå!
kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0