everything is cool now

igår var den efterlängtade träffen med klassen :)
vi hade riktigt mysigt! först mötes alla vid mörudden, så
var vi där och grillade och bara slappade och snackade
om allt mellan himmel och jord.
sen så började det blåsa som fan,
så vi åkte hem till sara och chillade!
där var iallafall jag, hanna, anna,marie,malin och sandra
till klockan halv 3! det var fanimig as roligt att träffa alla.
kommer sakna dom som fan nu till hösten! :(


Jag, anna, jocke och viktor :)

foooolk :d

sara, elin.a, mary och hanna (;

jag, anna, hanna och malin :p

jag orkar inte lägga ut mer kort.. men finns nog mer på http://ettlivmedkamran.bilddagboken.se/
gå in där och kolla!


krrrrram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0