läskigt!

Jag sitter här hemma ensam
och jag och min familj har märkt
att det spökar hemma hos oss
för pappa har sett en person
i syrras gamla rum när han var ensam
hemma!! En vålnad eller vad det heter
och idag när jag sitter i köket med datorn
så ser jag nått svart någon meter ifrån mig
så kolla jag dit men så såg jag ingenting,
jag tänkte väll: aja jag såg i syne!
Sen några minuter efteråt så hör jag någon
hosta på övervåningen! HOSTA!! Tror ni jag
blev rädd eller? Ringer till Robin och frågar vart han
är och säger att han ska komma med en gång! Och sedan
ringer jag min syster! Hon säger: Det är ju det jag säger, det spökar!
Det har hänt mycket konstigt i vårat hus, läskigt att vara ensam hemma!



Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Ja, det låter ju lite läskigt :S

2009-10-21 @ 18:50:27
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: louise

åh va roligt! måste komma och hälsa på spöket :)

2009-10-28 @ 15:42:59
URL: http://bnaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0